Mobillös igen

image604
Dagen började med att jag vaknade bredvid Elin i Karolinas soffa eftersom vi inte ORKADE gå hem igår. I några sekunder låg jag och tyckte livet ändå var ganska gött. Sen började jag tänka och så var resten av dagen förstörd...
Vart var min mobil? Eller... vart ÄR min mobil?
Ja det var så dags. Det är precis ett år sen min förra mobil blev stulen (tankar då och vad som hänt med den). Grejt!

Menmen, dagen fick flyta på. Jag har kollat på en drillträning, jagat mobil, svängt förbi Edina och suttit i SKOLAN såklart. Blev tio timmar ekonomisideredigering... lite drygt. Klassen är ute i så god tid alltid. Deadline imorgon. Alla var där idag. Som vanligt i framtiden. Rätt mysigt om man bortser från själva arbetet då...

Nu: Lägga mig och ha ångest över min mobil


Kommentarer
Postat av: Mici

Awww poor Belin!

2008-04-28 @ 10:06:41
URL: http://micinic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0