Uppdatering

Okej, som många vet är min mobil på rymmen. Men nu vet jag vart han tagit vägen.. Någon har stulit den och spenderat den halva dagen jag väntade med att spärra för att ringa sexsamtal... bra där! Hur kul kan det vara en söndagsmorgon?
Det hann inte bli så mycket pengar dock, 500 spänn. Jag överlever. Min mamma vill betala för hon tyckte synd om mig, ni är de snällaste föräldrarna!!
"Men snälla Elin, kan vi inte få betala den räkningen? Vi har aldrig fått betala några sexsamtal" - mamma med vädjande röst..

Nu är det alltså bara att ge upp min fina gröna mobil och leta efter en ny.

Förutom detta missöde med mobilen har helgen vart sjukt bra! Det har vart härligt väder nästan hela veckan!
Tosdagen spenderades på Söderport (ja, det blev en favorit i repris- spinninglåten, texten var inte som förra gången, men det ska ju vara improviserat... men nu ska låten inte framträda mer). Mest använda ord under kvällen: LOL
Fredagen var lugn. Kalas för Malin som fick en finfin grodhandduk! Vi upptäcte en smart funktion med den, man kan luta fram huvudet och sova, så sitter grodan där och ler mot de inget anande gästerna. Sen rullade jag till Lisas födelsedagsfest! Längesen man såg henne. Men när de drog vidare smet jag istället till eftersnacket från tacofighten hos M, J, A... Somnade där som en stock.
Lördag. Våfflor till frukost, tack!! Gled omkring i stan och allmänt njöt av det fina vädret. Kändes som att vi var på båtsemester. Jag försökte jag förklara varför, men jag var nog lite luddig  kanterna på bevisningen. Senare blev det grillning hos mackan i Lilla Grekland. Över till inflyttsfest hos s.danne. Och tillslut efter många om och men landade vi på kåren.
Söndagen i lugnets tecken... drog ihop massa människor till volleyboll och grillning. Var där hela dagen, två till sju ändå!


SANDEN LJUGER INTE, SANDEN GLÖMMER INTE
Urdrag ur spådomarna i söndags:
Jag och manne kommer att gifta oss, ha 10 barn och bo i en hydda på Södermalm.. om inte det är en framtid vet jag inte vad!
Poor favours framtid är inte lika ljus.. men de kommer ändå bli B-kändisar, spela inför 5000 pers, spela på sjukan osv... ojoj! sen kommer jag inte ihåg vem som fick mest groupisar, men det är bara att fråga sanden igen, den glömmer inte.
Elton och Kiwi gifter sig och får 16 barn,bor i en husvagn.
Stasia och Robin blir stolta föräldrar till två barn tror jag...


Jag uppdaterar detta inlägg senare när jag har lite bilder

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Det kommer att bli great! Ser fram emot att inreda hyddan, leksaker åt 10 barn i en liten hydda, kan bli intressant! Du vet ju vad vi ska sysselsätta oss med ;D

2007-04-19 @ 01:10:31
URL: http://tanno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0