Ingen festival

Vid den här tiden förra året var jag redan på min andra festival för sommaren.
Iår sitter jag här. I värmen. Hehe. Festivalarna meddelar att det är svinkallt på Hultsfred just nu. Det skulle ändå inte vara fel med lite livemusik, ackreditering och Mep-camp.

Det fick bli jobb istället när jag ändå har jobb en hel vecka:) Vikarierar som skolfotograf nu i avslutnings och studenttider. Träningsvärk är resultatet. Hade glömt hur tungt det var att släpa allt fram och tillbaka mellan hemmet-bilen-skolan-bilen- och hemmet.

Nu får jag änna kolla Kulturnytt som sänder från Hultsfred... festivalsugen kanske... 
Sen ut på stan med Maja unt fleeerh

Remember last year.
Lol


Kommentarer
Postat av: sofia

svar: jaaa, det var verkligen den bästa dagen i mitt liv :) inte bara pga av alldeles för mkt dricka utan allt va bara bäst :) hoppas allt är bra med dig. SAAKNAR !!! kram o puss lingonbuss /sofia

2008-06-13 @ 19:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0