Musik och inget stockholm igen

"Wååååååoooåå Jag vill bli kändis!
Wååååååooooåå Så alla vet vem jag äääääääääär Jag vill bli kändis!
Tänk va jag skulle bli populääär!"


Denna låten knäcker! Skulle lätt vinna junior-eurovision.
Nu ska jag till ett litet rum och skrika.
Samtidigt ska jag passa på att öva Björnen sover på pianot som står i samma rum... överkurs?
Jag håller på att utveckla min musikalitet förstår ni.
Bara man är beredd att börja från början så är det här jättekul!
Malin och Elin, utan er skulle det inte gå!

Kanske lite luddigt inlägg.... men mer behöver ni egentligen inte veta



Helgens bravader bjöd återigen på Kalmar. Ja... Kalmar. Inte Stockholm. Denna tripp blir mer och mer framflyttad, tredje försöket vart det. Well. Det blir nytt försök om några veckor igen.

Här i Kalmar har det vart att göra ändå. Fredagen var otroligt lugn dock. Lördag bestod av lite onödigt köande till Harrys efter en mycket mysig kväll hos Elin (melodifestivalen förresten... vafalls? va håller dom på med?).
Efter den onödiga kön var det alla fall lite fotstampande på kåren blandat med härliga frustrerade utrop av Karro.

Förresten tycker jag min blogg börjar bli lite väl textfylld och bildtom. Så... här kommer de enda bilderna jag tagit i helgen:
image550Solen 15.00image552Kalmars stolthetimage551Motivtorka

Kommentarer
Postat av: jaq

mm. Bra att du skrev att det var solen du fotade, hade lätt kunnas tas för en måne annars... gu va depp! Jag vill ha vår och jackor utan dun!!

2008-02-12 @ 22:31:43
URL: http://jaquelinejaqueline.blogg.se
Postat av: Edina

Fin 15.00-sol Belina.... Fota mig en sommarsol till i morgon :)

2008-02-13 @ 07:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0