Snart ensam kvar i Kalmar

Undrar om jag kommer att träffa någon på bibblan imorgon. Tveksamt...
Sitter med glögg i näven, 11 timmar julmusik på iTunes, ljus, böcker och serietidningar i drivor.
Jag har kommit in i ett flow!

Julextra:
I give to you: Utvalda delar av en jullåt där Elmo & Patsy sjunger så glatt att man måste le och smådansa innan man börjar lyssna till texten... Jag hade tänkt att dedikera denna låt till mormor och farmor, men jag tror inte det passar sig...

Grandma got run over by a reindeer
Walking home from our house Christmas eve.
You can say there's no such thing as Santa,
But as for me and Grandpa, we believe.

It's not Christmas without Grandma.
All the family's dressed in black.
And we just can't help but wonder:
Should we open up her gifts or send them back?

I've warned all my friends and neighbours.
Better watch out for yourselves!
They should never give a license,
To a man who drives a sleigh and plays with elves.

Grandma got run over by a reindeer,
Walkin' home from our house, Christmas eve.
You can say there's no such thing as Santa,
But as for me and Grandpa, we believe.


God jul....

Snart: (orkar man se det iår igen???)

Kommentarer
Postat av: Ika

Men Belin! Inte ska du vara ensam kvar i Kalmar! Åk till Götet :) Hur går det med uppsatsen? Kram!

2008-12-21 @ 02:44:55
URL: http://relapze.blogg.se/
Postat av: Robin

Lite väl mycket flow för er va? :P

2008-12-22 @ 19:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0