BSB, skyll inte på mig!

Blandade sommarbilder  från förra veckan.. eller?... håller inte koll på veckorna.

Inför Uppswinget på Liseberg, märk väl Malins brydda min, Pappa och mamma på Rally, Jag och Sofia på Rally, Sara i Slottskogen, Anja på gunga i Önnered, Sanna och Anna försöker spela alias, Pappa vid Fiskebäck, Sommarens schitzofrena väder, Ett av Cluddens min-kort

Anna lät mig veta att hon just nu äger en hel bildserie på mig och Claudine som hon ska lägga i sin "pinsamma-bilder-att-visa-på-andras-bröllop-mapp".  Tackar.
Som kontring på det kan jag berätta historier om hennes Backtreet Boys-period, och även nutida historier om hur hon fortfarande kan precis ALLA låtar. Vi kom för övrigt samma kväll fram till att det inte görs så mycket kvalitetsmusik nuförtiden. Annat var det på Backtreets tid. Alla vailanden, alla stämmor, alla små finesser i musiken som gör att låtarna aldrig blir ointressanta. Det är kvalitet det. Eller hur Sanna? Hehe.. Själv missade jag hela grejen med Backstreet Boys och andra pojkband. Jag äger en skiva med Spice Girls dock. Ändå kan man sjunga med i de flesta pojkband-låtarna och vet precis när de små finesserna kommer (ja, vi tog oss en nostalgi-tripp och lyssnade på några gamla godingar).
Illa? Ja.. men himla kul.



Jag, Mici (min poser-frände), Tezzan och Sebastian på Saltholmen en dag då alla andra inte var där. Hurra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0