Bus unt LP

http://bubblare.se/v/japanskt_tvprogram/

Helt underbart! Särskilt den sista och näst sista! Se och njut! Sven visade mig denna film innan sommaren och i mitt huvud kan jag se alla mina vänner göra en likadan grej i Gbg eller i Kalmar.


Köpte en skivspelare idag. Så fin så! Nu är det bara att börja handla LP-skivor och digga på mitt rum. Till och med med inbyggd radio och kasettspelare, har inte kollat om kasettspelaren funkar än bara. Det får bli imorgon när inte alla sover...
Har även gått emot en princip idag: Innan har jag bestämt hävdat att ballongkjolar är fula, från första stund jag såg dem komma ut i affärerna igen. Men ack. Idag fann jag en klänning på Indigo som nästan ser ut att ha ballongkjol för det är ben på den.. Ack ack. Den ligger nu på mitt rum. 
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: vetlanda-robin

haha fan va skön film =)

2007-08-17 @ 13:08:56
Postat av: anja

hahahahahahhahaha! fan va roligt!

2007-08-18 @ 17:16:10
URL: http://anjavanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0