Morgontrött

Man vet att man jobbar mycket hemifrån när man tycker synd om sig själv då man går upp innan 8 fyra dagar i rad...
Dessutom är två av dem inte ens jobb;)

1. I onsdags utnyttjade jag och David mammas julklapp och sov på Arken en natt. Att gå upp tidigt för frukost och spa är ju iofs inte så jobbigt i sig.
Så jag gick nog upp ganska frivilligt...



2. Igår gick jag upp för att filma en heldag på Göteborgs kvinnoklinik och en andra informationsfilm. Lång dag.



3. Idag pallrade jag mig upp för att lämna tillbaka ett ljuskit på Scandinavian Photo vid öpningsdags.

4. Och imorgon ska jag vara i Kungälvs ishall i full träningsmundering kl 7.15. Då är det dags för officiell träning och historiens första tävling med Team Online! Här med 68% av laguppställningen.



Wehej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0