.com

Jag har svårt att bestämma mig för om jag får mycket gjort eller lite. Fysiskt sett har jag fått väldigt lite gjort på senaste tiden, jag har mest suttit vid datorn. Vilket får mig att få ångest, att jag slöar bort min värdefulla ungdom vid en skärm...
Men samtidigt har jag ju fått en del gjort där framför skärmen. Bland annat håller jag och mina duktiga kusiner heinevik.se på att göra om min hemsida, så jag äntligen kan bli lite stolt över den och visa upp den.
"Hemsida?", tänker ni. "Den har jag aldrig sett".
Nej precis! Men snart ska jag inte hymla med den mer!

Det var det för idag!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vill se hemsida! :)

2012-02-18 @ 13:04:02
Postat av: Erika

Hemsida!! :)

2012-02-21 @ 20:51:36
Postat av: Erika

Jättefin hemsida Belin! :) enkel att hitta runt på, snygg :) kram!

2012-02-22 @ 10:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0