Bachelorette party

Det blev en fin möhippa med afrikans dans, spa, trerätters av en personlig kock och lite mer dans!

Jag hade sagt att jag skulle hälsa på i Sthlm, så jag kunde sova hos Sofia och se till att hon var fri och hemma innan jag lurade ut mig själv på lördagsmorgon. Fem minuter senare sände vi in Linn (som ställde upp i mitten av sin löprunda) för att leverera det första uppdraget i form av en lapp i ett ägg.

Bara lite mer än fem veckor kvar nu tills syster yster skrider till verket (altaret)


Kommentarer
Postat av: Isabella

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-10-14 @ 08:52:56
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0