"Gillar du feta?"

Ikväll kommer Mackan försöka bräcka min tilltuggs-succé från förra veckan. Då bjöd jag på gratinerad chevréost med honung, baconlindade dadlar, fetaostfyllda tomater, crustader med champinjonost... Och som bonus varma nachos med ost.
Sällan har det bjudits på så mycket gott i min lägenhet. Jag är stolt och har skrytit hela veckan för alla som vill höra (och inte vill höra...) och nu även för stackars bloggläsare!






EDIT!
Marcus meddelande till de tilltuggssugna:
det här går åt helvete, det e samma utgångsläge som för två veckor sen. vi må hitta en ny spelplan..har du fixat än martin?? det går åt helvete med tilltugget oxå. kan ev. bli så att alla får ta med eget "snacks"
Han fegade ur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0