TV11

Nu börjar Cheaters på TV11! Det är det bästa program jag sett på länge! För att det är så... skumt. Män och kvinnor överrumplar sina partners när de är otrogna. Med minst fem kamerateam, flera säkerhetsvakter (eftersom det ofta blir slagsmål) och en programledare som verkar tro att han är Jesus. Ojojoj. Jag blir alldeles upprymd.


TV11 är min nya Kanal 6! En kanal att ha på i bakgrunden när jag jobbar för att det är såpass kassa program att jag inte lockas att titta. (Förutom på Cheaters då såklart).  Om 6:an har "hyffsat hög lägstanivå" så har TV11 bottenskrapet! Och jag älskar det!

Eller vad sägs om en en tablå med:
Cheaters
Jerry Springer
True Beauty
Big Brother
Stygga flickors klubb
Plastikdoktor 90210
Reality Hell

Sexdomstolen
The Ex-list

m.m.
har man riktigt tur och är vaken länge så kan man även skymta ett och annat avsnitt av Buffy - the vampire slayer

6:an har i alla fall en del program på dagtid som här roliga på riktigt, men inte på natten. 11:an är som 6:ans nätter dygnet runt.

Kommentarer
Postat av: Tåmass

Haha, din kunskap om 6:ans nattablå vittnar om mängden gryningsbilder du tar numera ;D



Jobba inte ihjäl dig bara!



/ Tomas

2011-03-05 @ 21:01:04
URL: http://ivntanstider.bloggproffs.se/
Postat av: Elin

hahah... hmmmm.... fast jag har ingen katt att fota dock.

2011-03-22 @ 23:15:50
URL: http://belin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0