Siestafestivalen 2010

Tillbaka!
Jag märker på statistiken att ni väntade er ett inlägg igår på hemkonstdagen. Icke blev det så! Det förtäljer jag er att jag var för trött. Tre dagars festival, 22 band fotograferade & redigerade, 14 timmars bilkörande, x antal nya ansikten, tre nätter hos Jollan i Malmö, och mindre antal timmars sömn.
När jag kom hem gav jag mig av till träning och sen SOV jag! Mumma!!!!

Sjukt trevlig helg må jag säga.
Lite pics från lö helg.

Startskottet blev Gaby and the Guns.


Det blev många spelningar på Casa, mitt andra hem


MEW blev icke hyllade av recensenterna men vafalls. Såg iofs inte mer än tre första låtarna, som alla andra spelningar:)


Bob Hund. Säger jag bara.


Psyckadeli får en eloge för glädjen


Anna von Hausswolff. Det var inte jag som skulle plåta henne egentligen men kunde inte låta bli att gå dit en låt iaf. Förra gången jag plåtade henne hade hon och bandet icke närvarande ljus, så den här gången krutade de på... med solen...


Trots att Casa var en liten scen så fanns det ändå plats för stora artister och publik-allsång.


Äkta Kalmar- och Djurängenglädje när Familjen gick på.


Och rökmaskin hade dom med. Jag tror det var en ABFare som satt och tryckte på knappen så fort tillfälle gavs.


Och sist men ABSOLUT inte minst... Sista spelningen på festivalen... på Casa. Vi var där. KNDVGN var där. Publiken var där (tillslut, när de hörde och såg vad som höll på att ske). Det kan ha varit höjdpunkten på hela helgen. Ja... det var det.

Kommentarer
Postat av: Edina

Sjukt fina bilder Belle!

2010-06-01 @ 15:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0