The globe

Gänget och Elin spontanade när Maja var på besök med sin lilla mage... Hohooooo!
Under fredagshänget på Andra Långgatan pep Anna och Sanna förtjust när jag förtäljde att det var loppis på Heden påföljande dag.
Således trotsade vi i lördags regnet och fyndade när de stackars försäljarna inte orkade stå kvar i den vattenpöl som vanligtvis kallas Heden. En blöt jordglob och en sliten gitarr fick jag med mig hem och Sanna fick med sig... en barnstol... ?

Med blöta tår stod vi sen och tittade på Fannys framträdande på Gospelfestivalen (fråga inte, hon vet knappt själv), innan vi tinade med våfflor och Sunes Sommar. ÄG!

Så numera har jag världen i mitt fönster.

Varken jag eller sofia har ju koll på vår egen ålder så det är lätt hänt... att man skriver sin egen ålder när man grattar sin syster. Som tur var märkte hon det själv innan jag gjorde det och var tvungen att ringa mig och förvarna om missödet... haha jag skulle inte vilja ha det på något annat vis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0