Nu är glada julen slut, slut, slut...

...julegranen åker ut ut ut

Men nog om mina pyntvanor

Helgen smet förbi
Jag fotade Fibes oh Fibes! i fredags. Sprang in i Soun från Munkebäck som jag inte sett sen studenten (eller?)! Så jag hakade på dem för att sen däcka så fint hemma i soffan.



I lördags hade jag och Sara storslagna planer. Sen krachades dem så det slutade med att vi tog en Ica-maxi-fika på en parkering med utsikt över en betongvägg (fantastiskt vy) och senare frätte vi sönder våra munnar med hjälp av ett styck ananas. Däremellan hann jag gå på fars smockade spelning på café KoM. Mys på alla delar men synd att det krockade bara.

Nä nu ska jag plocka ner julstjärnan från Boris2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0