Kungarna av Gessleland

Håhå
Sitter i Hotel Tylösands reception. Är här och spelar in femmans nya program "Kungarna av Tylösand". Redan igår, innan vi ens är klara med inspelningarna, började medierna "rasa". Haha. Kan bli en intressant höst. Alla kommer rasa. Alla kommer att älska att hata, och hata att älska denna serie.

En vecka kvar, sen är min del avklarad.




I helgen kommer Malin, Stasia och Echa till Karolina i Halmstad, och jag ska minsann hinna vara med! Hurra!!!

ÅÅååååhej nu ska jag köra till teamlägenheterna och däcka.

Kommentarer
Postat av: Mici

Nämen! Är du med och jobbar på den? Coolt.



Förresten är jag hemma nu...tänkte om du ville ses när du är hemma igen? Och så blir det nog ny fest i början av augusti. Du måste komma!

2010-07-21 @ 09:40:00
URL: http://micinic.blogg.se/
Postat av: Miss Tilly

Åh där är ju min kompis kusin med! :D hoppas ni har skoj! ;)

2010-07-21 @ 10:35:28
URL: http://mstilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0