Uppladdning

JOOOOdå. Det har varit fokus på ett fåtal saker den här veckan:

Träning
Jobb
Lite paljetter
Träning

På fredag åker vi till Jönköping för kval nr 2! Grymma träningar nu i dagarna. Det var en del nytt som skulle nötas in:) Nu är det bara lyften som behöver nötas mer för vår sida. Och en slutpose kanske? Haha!
Eftersom det var röd dag idag hann jag med en liten runda på allmänhetens åkning med Mackan och Nyth. Mackan har idag lärt sig att åka baklänges... typ. BRA Mac!!! (man ska uppmuntra dem)


Dessa stollar ska man stå ut med hela helgen då... jaja.. ;)

Kommentarer
Postat av: Mackan

Saxa bakåt, saxa Belin!

2010-01-07 @ 23:54:12
Postat av: Elin

jag vet inte riktigt om du gjorde det;)

2010-01-08 @ 02:08:21
URL: http://belin.blogg.se/
Postat av: Mackan

Jo jag vet i fan om jag inte gjorde det

2010-01-08 @ 12:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0