French cup

För att hoppa till det bästa med en gång var kanske det mest fantastiska på hela resan när Lunkan fick hundbajs på handen. Humorn är måhända på låg nivå då.. men KOLLA på henne! Man ser paniken till och med bakifrån! Hohooo!

Igårnatt kom jag hem från Frankrike där Boom tävlat, och gjort det med bravur. Tröttheten var slående eftersom hemresan bestod av punktering, elfel och senare motorstopp... Allt på olika platser i Tyskland. Och när vi äntligen fick tag i en ersättningsbuss som kunde köra oss till Danmark så får han bensinstopp på vägen.. HAHA!

Men som Sara utrycker det i sin dikt så fick vi ju mer tid tillsammans. Fem dagar räcker ICKE tydligen:) Fem mycket trevliga dagar må jag inflika!

Vi blev dokumenterade av fransk TV eftersom vi har två fransyskor i laget.


Kortaklänningarna sydde vi på in i det sista! Mellan officiella träningen och tävlingsåket pillade vi fortfarande... För övrigt... varför åker inte fler killar team? :)


Klara blev vi! Och fina därtill! Ursäkta skärmdumpen men vad ska man göra när man inte har något annat kort:)


För övrigt var det mycket poserande som vanligt i framtiden. Man får tacka Katja för att 70% av bilderna blir tagna då det alltid är hon som säger: "Elin!!! Ta kot!!" på sin fransk-engelska-svenska brytning.


Mer bilder kommer väl... någon gång... på facebook kanske... GODNATT

Kommentarer
Postat av: Didem

HAHAHAHAHAHAHAH, fan vilka grymma bilder!!! Du är så duktig elin, bra åkt! :)

2010-02-10 @ 11:58:41
URL: http://diidem.blogspot.com
Postat av: DrFanny

GRYMT!

Du är så snygg! Jag har jobbat kväll så jag har varit helt förstörd, men jag ska höra av mig snarast :) love you!

2010-02-10 @ 14:23:06
URL: http://drfanny.blogg.se/
Postat av: anja

För det första så: sjukt snygga klänningar. För det andra... HAHAH, jag minns vad vi pratade om på välen i somras. Tänker på dina planer om att åka som reserv.. Hur gick det med det egentligen? ;)Puss

2010-02-11 @ 14:20:03
URL: http://anjavanja.blogg.se/
Postat av: belin

haha vilken av alla mina planer? den när jag skulle åka två dagar i veckan? haha! nja jag lyckades pussla ihop livet på något sätt., jag kämpar och står i så ser vi hur långt det räcker:) promenad i snön snart! kram

2010-02-11 @ 14:32:09
Postat av: Mici i USA

Fantastiskt fina klänningar! Vad glad jag blir när jag ser att ni har så kul tillsammans =)

fråga: NÄR är ni i NYC, vilka dagar? jag funderar nämligen på att ta en dag ledigt och säga hej!

2010-02-14 @ 03:47:54
URL: http://micinic.blogg.se/
Postat av: Erik

Haha, men Isprinsessan Belin, du är inte klassad som normal heller ;)

2010-02-14 @ 10:40:53
URL: http://relapze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0