Massa bullar ur ugnen idag..

I DUBBEL BEMÄRKELSE!

Bokstavligt talat:
Som en hyllning av min ömma moders födelsedag (unga 49 år blev hon idag, ännu inte 50!) bakade vi tusen bullar och bjöd halva släkten på. Det blev lite deg.. och massa varma bullar som slank ner. Bra grund att träna på...

Bildligt talat: Vår tränare fick äntligen ändan ur och satte en flicka till världen. Samma födelsedag som min mor alltså. Inte dumt. Förvånansvärt nog var Helen inte på träningen ikväll... hm

Nu lyder frågan (frååååååågan lyder):
Ska jag ta en bulle till? Eller spyr jag då? Är det värt chansningen?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Va bra att du firade kanelbullens dag med råge!



Här är turnéplanen: (Svårt nu bara att veta vad man gör då.. men ska nog köpa biljett ändå!)



Turnéplan våren 2010:



25 februari – Stockholm, Annexet

26 februari – Stockholm, Annexet

3 mars – Gävle, Läkerol Arena

5 mars – Helsingfors, Hartwall Arena

10 mars – Linköping, Cloetta Center

12 mars – Århus, Kongresscenter

13 mars – Köpenhamn, Tap1

14 mars – Malmö, Malmö Arena

18 mars – Göteborg, Lisebergshallen

19 mars – Göteborg, Lisebergshallen

24 mars – Oslo, Oslo Spektrum

25 mars – Bergen, Grieghallen

27 mars – Bodö, Bodö Spektrum

30 mars – Örebro, Conventum Arena

2009-10-05 @ 10:42:25
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: anja

Haha! "fråååågan lyder" i like! :D

2009-10-07 @ 14:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0