Knäckt

Himla skiiiit!
Träningen hade pågått i en kvart och jag var tvungen att knyta om skridskorna.
När jag går på isen igen känner jag det...
Blundar och vill inte titta ner, för jag vet vad jag kommer att se.
Och visst var det så
Min högerskridsko är knäckt.

Nu blir det silvertejp och till skomakarn imorgon för att försöka fixa en provisorisk lösning. Men i slutändan... betyder det nya skriller, dyra pengar, nya skavsår och en tids teknikinåkning.

Kängan knäckt,
jag knäckt

(Bild från 2004, analoooog)

Kommentarer
Postat av: Mici

Ouch! Hatar det där. Men var glad att du inte var mitt i ditt program och efter ett otäckt fall i en dubbel salchow upptäcker att din skena har i princip lossnat (!) från kängan!



Förresten:

Mici Barkström

19 Partridge Lane

Huntington, NY 11743

USA

2009-10-24 @ 02:04:12
URL: http://micinic.blogg.se/
Postat av: Didem

NAJJ, tusingen, så det är därför du åker runt med silvertejp !! ;D hahah men jag skulle nog påstå att micis är värre. ses imorn för så ska vi simmasimmasimmaaa

2009-10-26 @ 01:31:30
URL: http://diidem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0