Jag är icke död

Det var lite tungt på sluttampen och röda, trötta ögon, men jag överlevde the Helg!
Träningslägret gick bra förutom att jag var halvsjuk så jag satt bredvid en del. Segt. Programen är i princip klara men det behövs massa finlir. På måndag är det säsongens första uppvisning.... ah!



Kalmar hanns med och på kvällen blev det FIV, med gamlisar, Pucko hela kvällen och en utstyrsel a la oljekatastrof. Måste till Kalmar snart för en helhelg!


Bilade tillbaka till Götet på söndagmorgon med Elt, Echa och Bengt. Elt gjorde ett tappert försök till att hålla sig vaken länge:)
Råddandet gick bra. Råddar-Björn kom till studion i slutet av repetitionerna och kunde vara med under sändningen ifall jag behövde hjälp. Snällt snällt.
Sen hann jag till träningen lagom för att öva leverans men det hela avslutades med näsblod:)

Now I´m off!

Kommentarer
Postat av: tia

Hej gumman!



Vilken tid och var är uppvisningen?? Jag vill komma och hejja =)))



Puss Tia!!

2009-11-26 @ 10:41:19
URL: http://emmatheresia.webblogg.se/
Postat av: DrF

Fyfan vilken bra klädsel du hade!

Oljekatastrof! Muhahaha! AS GRYM ÄR DU!

pusspuss

2009-11-28 @ 21:05:05
URL: http://drfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0