Farväl ishall, hej sommar!

Jag har skrattat ytterst i leveranspivot, fått blåmärken och sår, tragglat sekvenser av alla slag och stundtals velat sätta skenan i sargen... 
Första träningen lyfte jag på ögonbrynen för att jag snubblade till på omvänd växelvändning i stegsekvens, haha. Men nu känns det bättre; Tankarna är nere i benen istället för uppe i huvvet... om ni fattar va jag menar...

Jag får tacka Sara som sa att det går förvånansvärt bra (för ett uppehåll på 4 år, eh). Det värmer, och behövs haha!

För den som undrar vilken sport: Teamåkning.
För den som undrar vilket lag som är på bilden: Random finskt ungdomslag 2008
För den som undrar vad de gör: De korsar benen i en saxning... i ett block...
Inget finns kvar att undra

Kommentarer
Postat av: Ika

BELIN! Du bor 1½ timme ifrån mig, kom på fredag :D Vore såå nice :)

2009-05-28 @ 01:15:32
URL: http://relapze.blogg.se/
Postat av: Mici

leveranspivot....hahahaha!! sicket härligt ord egentligen! men varför stod du ytterst? är du inte lite för lång för det...?

2009-05-28 @ 14:22:53
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0