Lämnad kvar

I dagarna två har det varit lite tyst här i Kalmar. Ett glatt, stort gäng drog till Polen igår och lämnade en ledsen Belin kvar i utslitna Kalmar. Jag som alltid velat åka till andra sidan Östersjön. Dock kallade jobb idag i Karlskrona, varifrån också färjan till Polen gick... ironiskt nog.

Men vi-som-inte-åkte-med gjorde Kalmar ändå. Tacobuffé på KM med tjejor och kalas med Tomas, Frida mfl på gamla Sjukan (jag menar originalsjukan!!! Vi visste inte ens att den fanns innan igår)

Nu har melodifestivalen tydligen börjat. Jag ska missa den. Sen ska jag ut.

Kommentarer
Postat av: DrFanny

MISSA MELODIFESTIVALEN?!

Men Eurovision betyder besöka GBG och DrF hoppas jag ;)



pusspuss



ps. RÄTT LÅT VANN! ds.

2009-03-15 @ 01:11:30
URL: http://drfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0