K-town

En era har gått i graven. Mep06 is no more... Satan i gatan vad jag kommer sakna det.

Tack för...
... öppna dörrar (och fönster) dygnet runt, året runt
... att ni är sjuka i huvvet
... att jag fått vara med på Kvinnohatarklubbens möten
... att ni tycker om mig (??) trots att jag gått på Palace med mustach och skrattat åt blonda gymnasieungdomar

Last days of K-town. Med Bitchparty (för dem som lyckades), avtackning av tvåorna, avslutningsmiddag med diverse framföranden på Söderport, sista Bistrobesöket, traditionsenlig Kattrumpa, redovisningar och en regnig examensdag.




Kommentarer
Postat av: Mici

Så söt du är! Det var längesen jag såg dig i klänning =)

2009-06-08 @ 10:54:31
URL: http://micinic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stort Belin, STORT!

2009-06-09 @ 23:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0