215 år och 2 kräftor

Igårkväll hade jag och Nils kräftskiva... den varade i ca fem minuter eftersom vi bara hade en kräfta var... SÅ VÄRT!
Detta efter en helg  då 215 år blivit hurrade för. En försenad och överraskande väckning av både mig och Sanna i fredags. Sen 24timmars visit i Göteborg och farmors 80årsfest. Direkt från tåget tillbaka till Anastasia, Joleby och Echas födelsedagsfest...
(efter att ha lagt de två fraktade kräftorna i kylen, direkt från fiskebilen i Önnered, och därmed var cirkeln sluten tillbaka till kräftskivan. Sånt lär vi oss på journalistlinjen)



Kommentarer
Postat av: anja

eeeih! nu ska jag leta upp bilden där du är utklädd till byrå. vi får se om jag hittar den... :D

2008-09-23 @ 22:14:12
URL: http://anjavanja.blogg.se/
Postat av: sofia

hahahha kräftskiva med en kräfta = de tyckte sofia va kul :D hoppas allt är bra med dig. saknar dig! kraaam

2008-09-24 @ 12:02:38
URL: http://flachson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0