Inkasso löst

Jag och Nils skulle idag gå och göra tusen nålar på vår hyresvärds receptionist.
Men det blev istället en tripp till banken och några telefonsamtal. Så nu slipper vi " rättsliga åtgärder i form av betalningsföreläggande eller stämning" till följd av våra inkassokrav vi fick igår (synkat...)

Vi kommer ändå aldrig bjuda dem på korv... kanske.. dom skrev så argt. Nils bank ska i allafall inte ha någon.



Nu ska det sovas! Jag och Tomas kockade (aka, lagade mat) på puben ikväll. 117 beställningar fick vi, de flesta på de tre första timmarna... Duscha kanske?
Jag som kock    Tomas som kock

Kommentarer
Postat av: Tomas

Det var stor lycka när vi kl 22:20 äntligen hunnit ikapp beställningskön. Hurra!

Snart ska jag iväg och kocka igen.. hurra!

2008-09-11 @ 13:33:23
URL: http://sludder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0