Krit-terapi

En lite konstig, rolig, lustig helg. Som avslutades i en kaskad av kläder, salta ögon, kritor på golvet, äppelkaka och telefonsamtal. Det känns som att jag inte riktig har varit vaken sen i lördagsmorse. Kanske har det med förkylningen i kombination med spinning att göra. Fast nej, jag vet många andra anledningar som är bovarna.

I vilket fall, så sitter jag här med äppelkaka på golvet, med vaniljsås gjord på nils mjölk som jag hämtade i pyamas, luddsockar och sunkfrilla. Gött med no limits (nästan). Färgkritor och papper är framme. Målar blommor och solar i glada färger till modefotograferingen imorgon.
Oväntat bra tankedödare. Kladda på. Ingen nogrannhet. Bara klassiskt kladd.
Lalala, rosa! (hahah, imitation av Ika?)

Kommentarer
Postat av: Ika

Rosa är världens finaste färg! Konstigt att man blir glad :D

"Lalala, rosa" är Nils fel ;)



Snart möte, jippi :D

2008-11-24 @ 16:02:47
URL: http://relapze.blogg.se/
Postat av: anja

fina blommor elin! vill ha en teckning av dig någon gång! :D

2008-11-24 @ 19:02:23
URL: http://anjavanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0