That was halloween

Helgen inleddes med en english breakfast med våldgästande Nils och Wille.
- Vill ni ha o´boyen i vanligt glas eller i cocktailglas?
- Cocktailglas såklart... Cocktailglas!

Fredagskvällen spenderades på Sjukan där Tomas och Frida kombinerade en halloweenfest med (hör och häpna mitt herrskap) förlovningsfest. Yepp! Nu är det officiellt!
Det kan ha varit mycket folk där, folk kan ha varit roligt utklädda. Jag vet inte. Jag såg inte så mycket. För jag var ett blint spöke med blindkäpp. Man blir dessutom lomhörd, stelbent och dum i huvvet av att vara i sin egen bubbla hela kvällen. Tack Elton och Perssa som tog hand om mig och ledde mig varthän jag skulle.

Som tur är så har jag ett sjätte sinne som säger mig när en kamera är i närheten, hur blind jag än är (det sjätte sinnet heter Blues Brothers)

På lördagskvällen blev jag hämtad vid tröskeln av Jake Blues, Anders Eklund, Greger från Nile City och Steve Irwin.
Vid dörren:
- Hej, är du klar?.... lyssnar du på... julmusik härinne?
- Kanske....
- Carola?
- Kanske....
Snacka om busted! Jag behövde ju komma in i julstämning för att gå in i min roll som julgran. Sen gick vi till Per, jag lite haltande eftersom jag hade julklappar runt fötterna. Fina kreationer även iår. Från Göran Kropp, Färjanpersonal och slaktare till en stormtrooper.
På Kåren hittade jag en till julgran, blev dansad kring och fick skydda mina batteridrivna ljusslingor från kleptomaner. En gång tittade jag ner mot fötterna och där satt en tjej och var i full färd med att smygöppna en av klapparna. "Jag måste bara få öppna en, snällaaa?" Hahaha.


Kommentarer
Postat av: Mici

Jag ÄLSKAR Halloween och jag är så glad att jag kommer vara i USA nästa gång!



Du, är du hemma helgen 28-30 november? Alltså hemma i Kalmar menar jag.

2008-11-03 @ 16:48:19
URL: http://micinic.blogg.se/
Postat av: Mici

jag tar emot alla headers! haha.



bra, för jag kanske kommer dit och våldgästar dig den helgen!!!!

2008-11-03 @ 22:16:11
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0