"Vi har inte ens bostongurka Jerry!"

Jag och Mackan blev castade som "Sofia och Jerry" i en kortfilm med Edinas grupp.
Och som vi äger. Sorry att vi inte kan vara seriösa gubbar! (se hur stackars Edina får kämpa) Jag spelar för övrigt en höggravid kärring.

Åkte i går till Röke med Ika för att träffa goa Göran till Gekås-dokumentären (se ikas story)
Samtidigt som jag och Martin tagit kontakt med KungFu tränaren om dokumentären i höst.
Och två musikvideor planeras, varav en är i redigeringsstadiet, med Nilas och Zeus. Zeus kommer äga sönder.
Men drill-SM är i allafall över, check! Och KHR, check!

Nä nu blir det att gå och se vem som är lika fattig som mig
och därför kan täka sig att inte gå på Daniel Lemma ikväll.

/410

Kommentarer
Postat av: Edina

haha, du var amazing som agro och gravid!

2008-05-24 @ 13:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0