"SM i dill"

Årets enda tenta skriven igår!
Jag satt natten innan och gjorde en mega-mind-map på två ihopklistrade A4-papper. Kl 03.00 var den klar, jag tittade på den och förstod ingenting. Så jag gick och la mig.
Men det gick bra, sen har vi softat i ett dygn och idag börjar en ny kurs...


I helgen gick Drill-SM av stapeln ("Dill-SM" som speakern envisades med att säga på kalmaritiska) och det har vi dokumenterat minutiöst. Nu har vi 21 band material att tanka in och redigera! Som lagmamma (jag vill gärna kalla mig Boss, men lagmamma blir bra) hoppas jag det blir bra. Nu är det att sätta sig i redigeringen i några dygn.



Man blev nästan lite intresserad av drill efter två dagar stirrande genom en kameralins. Jag visde min uppskattning genom att få strömmen att gå i anläggningen två gånger. Hehe. Man måste ju visa att man är där på något sätt tycker jag!

För dig som icke vet vad drill är så har jag här letat upp drillaren med snyggast lugg:
Drill från 80-talet
och förra årets världsmästare i team (tror jag.. jag kan inget om drill måste jag tillägga)
Galna japaner (tyvärr ser man inte pinnarna så tydligt i luften, men tänk att efter varje jubel så har en eller flera pinnar kastats upp i taket och fångats av en voltande japan)

Kommentarer
Postat av: Mici

Herrejävlar säger jag bara, sånt där är ju sjukt! Jag ville faktiskt bli drilltjej i Göta Lejon när jag var liten, haha!

2008-05-06 @ 12:27:34
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: anja

ojoj, ja det var lite ball även om jag inte orkade kolla på hela klippen.. dessutom slog det mig tidigare idag att du fyller år på söndag. så nu passar jag på att säga grattis i förskott om jag, mot förmodag :P, skulle glömma på den rätta dagen. puss på dig! :)

2008-05-06 @ 20:01:51
URL: http://anjavanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0