Mörkrumsutrustningen till Kalmar

Mitt over-sized och fönsterlösa nya badrum ska bli mörkrum i sommar. Hurra. Just nu står de gamla grejerna bara och samlar damm i Göteborg.
Så nu har jag även tagit fram min analoga systemkamera igen, köpt nya batterier och tagit ett kort! Hehe.

image617

Oh. Vad kan man säga om mörkrum? Det tar otroligt lång tid, därav kan jag verkligen inte kalla mig en fena på detta område. Men man blir desto gladare när de väl hänger där på tork!


M: Ska du ta hit mörkrummet? Då får du lära mig Belin!
B: Jag tror inte du har tålamodet till det...
M: Varför inte det?! Du! Jag höll faktiskt på att lära mig framkallning för några år sen.
B: Varför forsatte du inte då?
M: Det tog ju så jävla lång tid!!

Kommentarer
Postat av: anjo

(ang bilnumrena)jag ska banne mig komma ikapp dig! dessutom vill jag också kunna framkalla kort. och bara så du vet så har jag utsett dig till fotograf till mitt framtida bröllop så nu kan du boka in ett jobb! ska du inte komma hem i sommar elin? vill promenera runt tippen ju!
puss

2008-05-27 @ 10:45:42
URL: http://anjavanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0