Sista praktikdagen

På väg hem över Götaälvbron från sista dagen på praktiken. Trist, men vädret var gött.... Hög musik, härlig dag, snön låg fint och stilla och solen gick ner snyggt över älven. Jag mådde allmänt nice. Plötsligt fladdrar någonting till på vindrutetorkaren och jag upptäcker att där sitter en p-bot fastklämd.
NOOOOOOO!! Snacka om party-pooper.

Fram tills dess gick det ju hyfsat. Gick upp i ottan idag för att fota natt-snö-bilder. Sneggt. Gryningen kom däremot snabbt så det blev lite siluetter istället, hehe.
Tagit farväl av alla på kanalen. Sorgens dag. Och jag glömde lämna in nycklarna upptäckte jag nu..



Kommentarer
Postat av: anja

men eliiin! sluta upp med at få p-boter. du är ju en fattig student som sagt!

2008-03-28 @ 21:04:21
URL: http://anjavanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0