Praktik, första perioden

Rut?
Tja... lite omväxling från Belin

Jodå, har gjort en tredjedel av praktiken nu. Allaredan..oj
Lite lite uppgifter i början, men nu har de börjat ramla in! Sweet!
Filmade musikvideo igår, gjorde ett reportage med Gbg-patrullen ikväll (reporter i Sca... haha), vart med lite gbg topp10.... blandat alltså.

Asgrym kanal. Svinbra program. Skitgoa anställda. Jättedåliga prefix.
My praktik: (länk asså)
image561
För att tillfredsställa Flachs sjukliga behov av att få höra om Morgongänget kan jag förtälja... ja vad kan jag förtälja? De är  mer morgonpigga än jag.
Sitter i kontrollrummet ibland (06.30-09.00 what the??). Har just avancerat från ingenting till att lägga upp bilder i bakgrunden... Ni förstår ju att kanalen var nära att kantra innan jag kom hit men jag har räddat dem. Så det är lugnt.

Imorgon ska jag och Maldini ta vårt pick och pack och bege oss på en endagarstripp till Linköping, filma lite miljöbilder och sticka tillbaka. Sweet, men nu måste jag lägga mej dååå, för upp i gryningen ska jag.

Kommentarer
Postat av: flach

ja har en bild till den där tävlingen om hur man ser ut när man kollar :D fan, ja borde få deras autografer asså :D

2008-03-05 @ 23:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0