I Jönköping

Liverapport från hotellet.
Så himla trött, vaknade halv fem i morse och kunde inte somna om. Praktiken har vänt på mitt dygn. Helt fel.
Varför Jönköping? Sitter i en ishall om dagarna såklart och skriver siffror, GOE och communications på alla lag i Sverige. SM jaaah. Kul det. Provdömer i helgen, har inte licens för SM än.
Ungdomsklassen idag var inte att leka med. Väldigt jämt och lite drama på isen när en tjej fick en skena i halsen. Inte så illa som det låter, kunde ju gått illa. Men hon fick "bara" sy lite.

image558Convivium träning, GP

Har varit förvirrad i helgen angående vart jag har befunnit mig. Skulle skriva reseräkning i dag och fick fundera på i vilken stad jag var i och vart jag hade kommit ifrån. När jag väl kommit på att jag för mindre än 24 timmar sen vart på Kanal Lokal på min praktik insåg jag att det måste ha varit i göteborg jag var. Sen kom jag att tänka på att jag bor i Kalmar. Och det kändes lite udda faktiskt, det händer så mycket hela tiden att jag helt kopplat bort Kalmar. Sjukt.

Jaja, folk vill ha datorn. Får sätta mig med de andra o tjöta lite sen sova gott gott, sovmorgon till åtta imorgon hurra!
Får skriva om min första praktikvecka när jag kommer hem again.

Kommentarer
Postat av: sofia flach

jag väntar på praktik infon. morgongänget is the shit ju :D det är nog bara jag som ser det på morgonen, sen reprisen på kvällen och på internet. im sick :D haha. ha det bra i jönköping idag med. kram sofia

2008-03-02 @ 10:02:34
Postat av: Dennis

Stilren blogg! =)

2008-03-02 @ 22:07:17
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Mici

Iiiuuu, skena i halsen! Aj aj aj. Mycket blod?

Glöm inte vår biodejt! Puss

2008-03-02 @ 22:44:51
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: anja

för att inte göra dig b-sviken återigen så lovar jag inget. men hör av daj! Pussis :)

2008-03-03 @ 12:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0