Vi går och fiskar

och tar en tyst minut? nejnej...
Jag har handlat strömming och grejer till bete. Så ringer M och klagar på att det blåser.
-Käft! sa jag.
Så vi ska minsann ut och fiska ändå. Det är ju sol, vad mer kan man begära?


Vi fick för övrigt bensinstopp igen i förrgår. Hehe, men den här gången är det helt och hållet pappas fel! Det var efter en fin dag med Anna och Sanna som avslutades på en Mustach-konsert där även pappa och Annelie var som jag trodde att jag skulle komma hem snabbt i bil.
ICKE!

Kommentarer
Postat av: anja

jahopp. du gå och fiskar och lämnar mig kvar här i gettot utan promenadkompis.. dålig stil tycker jag allt ;)



vi hörs snart, pouss

2008-06-28 @ 11:23:13
URL: http://anjavanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0