Do you collect stamps?

Tack Fanny för Botaniska och Hasselblad! Tack Anna, H, E, K plus MÅÅnicka & co för Rockbaren med vidare spatserande. Jag trivas!
- Hur tar man sig fram i Göteborg?
- Bil?! Båt!?
- PADDAN!?





I fredags utökades Den Andra Sommaren med Lisebergsbesök. Vi planerade att vara där i 1-2 timmar. Det blev 6. Hurra! Trots att vi mest strök omkring. Spinrock är ett måste. Även om det resulterar i Macs dödsskrik (tänk typ Fat kid-röst fast på svenska: "NU SLÄPPER DEN!! NU SLÄPPER DEN!").
- Belin, du ska få dina tio jävla åk...

Hittade (ja, hittade) även E och B på vägen hem och hängde på till bland annat Kontiki där vi hängde i en garderob, och träffade Lol-P!



Idag - Kalmar...

Vad gör jag här? Jag har inget här att göra! Haha, inte förrän fredag förmiddag i alla fall. Blev uppdragen vid tio, in i en bil och iväg till fel sida Sverige.

Kommentarer
Postat av: Mici

Nämen Elin! Vad gör du ända däääär borta?!?! Ah well, jag åker till Italien på torsdag så om vi ska ses får det bli om två veckor! Men då ska vi ses!

2008-07-21 @ 09:12:46
URL: http://micinic.blogg.se/
Postat av: sofia

o jag är i halmstad o undrar va sjutton jag gör här :P saknar dig !! puusss sofia

2008-07-21 @ 18:47:08
URL: http://flachson.blogg.se/
Postat av: DrFanny

Wanna have picture!, mitt kort på dig blev jätte fint :) puss från DrF

2008-07-23 @ 22:13:25
URL: http://drfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0