Vetenskaplig rapport: Klar

Vetenskapliga rapporten inlämnad! Aldrig har en molnig dag verkat så solig!

Mina höga förväntningar att komma upp tidigt i fredags krossades inom några timmar efter senaste inlägget. Vid tolv låg jag i sängen, vid tre hade jag fortfarande inte somnat. Gick upp och åt en potatis. Det hjälpte, men det var redan för sent.

Effektivt i bibilioteket var det i alla fall! Jag och min partner in crime Nilas har jobbat doktit hela veckan och jag har till och med hunnit med att göra annat.
Fler TVspelskvällar, lite kalas i lördags och CL match igår. Flaggorna var med, mepparna var trötta och CL utklassade Lagan med 15-2 så spännande match var det inte. Men tifo var det.


Veckans citat by Nilas:
"Någonting har dött härinne!"  Nej... kaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0