"Jag är Emanuel!"

I göteborg har det vart kamp om guld i helgen. Men jag var icke där. Lite omotiverat att stressa mellan kalmar och gbg för att döma en klass... men tankarna var där! Verkar ha gått bra för alla.

Aw, Emmet från US and A har vart här hela helgen. "Glömde" boka biljetter idag så han är kvar minsann. Än en gång blir vi snart lämnade med endast minnen och nästan tomma matlådor i kylen.
"Jag är Emanuel!" / i transformerstonfall
image528
Med ärtsoppa i blick

Måste börja ta mer kort, det säger jag ofta...

Igår var det kalas igen som synes. Till Gustav som även han lämnar oss om några dagar, vadan det här att flytta utomlands? Kvällens lärdom: Var gentil!

Trött nu. Håller på att läsa His dark materials-trilogin igen, tio år sen sist. Första filmen har kommit, frågan är om jag vågar se den, den kan förstöra boken och det jag har i huvvet. Upplagt för skämt där.


Kommentarer
Postat av: fjant

jaaa det va faktiskt himmland bra =) dom gjorde en grym tävling båda lagen så jag e sådär proud!! hoppas du kommer hem å får se lite fast iofs nästa tävliung då alla är me e jhu sm.. kössa

2008-01-21 @ 10:30:40
URL: http://cutefjant.blogg.se
Postat av: sofia

hej :) ville bara påminna att bloggisen är uppdaterad ;) hoppas allt är bra? kram sofaja

2008-01-22 @ 21:04:41
URL: http://teampacific.blogg.se
Postat av: Mici

EEEliiiiin! Heath Ledger är död! Vad ska vi göra nu? Ta en 10 orsaker att hata dig-Casanova-Brokeback Mountain-Bröderna Grimm-kväll? Eller?

2008-01-23 @ 10:22:33
URL: http://micinic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0