Haxxxxxad

Jag höll som bäst på att spöa (ohja!) alla i bowling när Roppin ringde och svamlade om lösenord och haxxad och han och facebook osv... Va? Förstod tillslut att min Msn hade blivit stulen och mitt lösenord spritt vind för våg till alla som ville ha, just när jag inte var hemma.
Härligt sånt! Så Roppin bytte ut mitt lösenord på fejsbok, msn o blogg...till "iamacog". Haha, det är humor!
Sen såg jag ett mycket hjälpsamt och lugnande sms från Nils i stil med "Belin ring mej!! Din dator ärsönderhaxxad! Men Robin har bytt några av dina lösenord" osv. Mycket lugnande

Läskigt med internet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj... not good at all! palla haxxare! usch

2008-01-16 @ 14:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0