Back in Kalmar

Kom hem (tillbaka) igår och tog en dag för att packa upp, ha viktigt möte med Edina (lusselelle) och glo Natural born killers med Tomas och Martin (som för övrigt för närvarande hyr 1,5 kvadratmeter hos Tomas). Sjuk film det där, och bra!

Edina drog slumpmässigt en skiva ur min vinylhög och sa att den skulle stå som symbol för hela mitt kommande år. Bob Dylan, at Budokan (live). Inte dumt, den är skitbra! Får se hur jag ska tolka det allt eftersom året går.

Men idag var/är det slut på roligheterna. Biblioteket några timmar idag för att få struktur i min uppsats. Härligt att träffa många andra som inte heller är hundra på det här. Tillbaka imorgon! Spurt nu i veckan och alla ska med.

Åh va glad jag blev när jag hungrig gick in på Maxi för att köpa mjölk och kommer över 10 paket nudlar till kampanjpris! Lyckan är gjord!

Slut på min tretimmarspaus! Ner i böckerna!

Kommentarer
Postat av: Edina

Haha i dag blir det endast tresekunderspauser. Lova!

2008-01-09 @ 09:18:07
URL: http://omgedina.blogspot.com
Postat av: sofia

helloo elin !! kommer du till mölndalspokalen? kraaam

2008-01-09 @ 16:05:40
URL: http://flachen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0