Näj, jag var inte i sthlm i helgen

"Gå in här? Nej det tycker jag verkigen inte att du ska göra" sa Elin innan hon slängde igen sovrumsdörren framför en förvirrad Karolina. Sen tog vi ton och marcherade ut från vårt gömställe sjungandes en mycket försenad (över ett år) födelsedagssång.
Senare gav CLU Barometern en rubrikidé och ett smeknamn till "Chipset" (jajjjemen, det var med i Barometern i lördags), våldgästade Per och gjorde Sjösjukan lite högljudare.

Lördag blev en dag med filmande av musikvideo med Vetlandaeliten, Skivmässa med SuperD ("Alla vi pratade med var där med samma ärende: DP, du vet Dépeche Mode" haha), paus hos Edina och avslut med Baktakt på Vallen. Ax-mans tåsteppande är en bild som etsat sig fast. Och många andra kreativa danssteg från taxigänget, uppmuntrade av varandra.
"Jag tror jag är den enda som inte gillar den här musiken" "Vrid dej 180 grader..."

Well. Låg i sängen till fyra idag! Skämmes icke! För det har jag inte kunnat göra sen jul och då gjorde jag det inte heller. Ändå hunnit vara kulturell med malin, gjort ett reportage på kammarkörens uppträdande. Beröm!

Kommentarer
Postat av: Edina

En applåd för att du ändå åt upp min knapriga, välbrända paj :D Go bobelin!

2008-02-04 @ 19:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0