Ett hav av rosa, blått och gult

Nu har vi kommit till den roliga delen i vårt uppsatsarbete: Analysen
Vi skrattar och gråter omvartannat. Fast mest blir vi arga, uppgivna och frustrerade.

Och samtidigt ska vi vara objektiva i vår text. Det kommer bli svårt.

Jag menar... åååh... jag kan inte ens formulera mig nu för jag blir så irriterad... Framsidan av Barbie: Barbie står i en rosa klänning omgiven av glitter. Ovanför henne står det "Mode, trender, serier" och med till tidningen får man en glittrig, rosa sminkväska. Huvudmålgruppen är 4-9 år. Dom ger en sminkväska till fyraåringar!

PANIK!


Men pistolerna vi får är lätt värda besväret...

Kommentarer
Postat av: Hon som aldrig kan se ut som Barbie

Haha, kan inte jag få sminkväskan av dig Belin? /Edojna

2008-12-06 @ 11:00:28
Postat av: Ika

Är den rosa, är det givet vem som ska få den :P

2008-12-07 @ 01:53:48
URL: http://relapze.blogg.se/
Postat av: Ika

Genom mina dimmiga, alkoholiga ögon såg jag nu att den faktiskt är rosa. GE MIG DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-07 @ 01:54:44
URL: http://relapze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0