Ni vet vad jag tycker...

Igår (blir det iförrgår efter tolv?) pratade jag med mamma i telefon.
När vi skulle lägga på drog hon sin sedvanliga predikan om att släcka levande ljus när man går hemifrån osv. Jag suckade lite lätt och då sa hon:
"Men fattar du inte!? Dör du så dör jag!"
Och jag vet vad hon menar. Satt och hulkade ensam på min säng efter det. Sitter och har en stor lust att ringa alla i familjen och säga hur mycket jag älskar er, men klockan säger åt mig att låta bli. Det känns som att jag säger det för sällan. Så just nu, för att skriva av mig, får det komma till yttring här istället.

och för att sno ett klassiskt morrmor/morfar citat: Ni vet vad jag tycker....


...om er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla hjärtat, det var ju inte meningen att du skulle må dåligt av det. Klumpigt!Förlåt!

Älskar tillbaka!!!

2008-12-11 @ 10:10:25
Postat av: Myte in da klass

Aw, vilket sött syskonfoto!

2008-12-11 @ 21:29:39
URL: http://kooworld.blogg.se/
Postat av: anja

gullebarn!! :D saknar dig!

2008-12-11 @ 22:40:15
URL: http://anjavanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0