Dagarna går men korven består

I måndags hade jag dejt med Anna.
Vi åt korv.
Stekkorv, prinskorv och ölkorv med bröd och röror.
Resultat: Korv över.

I tisdags åkte jag på dagsutflykt till Göteborg
Gick på intervju, fick praktiken
Fikade med mamma och åkte till Kalmar igen
Lyssnade på P3 där de propagerade korvtisdagar

I onsdags försökte vi ta igen pluggandet
Jag åt korv till middag
Gick på popkväll och hängde

Idag torsdag har jag har haft sista träningen för terminen
Sett ElinB in action som skådespelerska
Och firat midsommarafton hos Släpet med diverse människor
Där åt vi sill, färskpotatis (fryst), gräddfil, tårta och..... korv. 

Glad midsommar säger jag! Imorgon är det spurt på uppsatsen innan den ska in till handledare. Tjo!
/454

Kommentarer
Postat av: Mici

Hahahahaa...=)



Grattis till praktiken!!

2008-12-19 @ 16:01:34
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0