I´m outa here

Två timmar till avfärd.
Idag skulle jag växla pengar och upptäckte att jag bara hade 1600 kr på kontot (och boendet är inte betalt än)
Jag känner mig väääl förberedd...


Nästan hela tjej-ligan ska med. (aka Visomkompåattåkautomlandsgänget08, eller Visomredanharenresabokadgänget08)
Delar av grapparna bestämde sig för att kontra/härma med solarieresa (aka Visomharrådattåkalängreänspaniengänget08 eller Visomåkersjudagargänget08).
Kvar lämnar vi klabbet (aka Visomkommervaraklaramedekonomiarbetetföreallagänget08 eller  Visomkommerharådattfestaefterveckasextongänget08)

Hoppas på att få komma tillbaka brun... eller åtminstonde mindre blek:)
Oh well, i´m off!

/406


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0