Gekås gräv

En elvisp? Var det verkligen det jag planerade att ha med mig hem?

Det slinker alltid med något man inte räknat med när man är på Gekås i Ullared. Som tur var hade vi inte så mycket tid att handla, eftersom vårt uppdrag var intervjuer till vårt ekonomiarbete.
I Geites bil vallfärdade vår eminenta grupp hela vägen till Halland, planerandes spektakulära entréer inför intervjun med VD:n (som tur var behövdes i slutändan inte jag och Sanna till denna show).

image601image602

Nya uppgifter och uträtade frågetecken i slutet av dagen. Och klarhet i frågan Sko-Boo och Gekås och deras pakt... som tydligen inte var så hemlig, hehe.

Efter denna dag har jag 1000 kr kvar på sparkontot. Det är detta sparkonto som jag egentligen lever på (eftersom att studiebidraget gått till hyran och jag inte tar studielån). Det är ca två månader kvar på skolan.
Förvånansvärt nog ser jag med spänning fram emot dessa månader av möjlig fattigdom! Hur kommer det gå? Jag sitter här och filar på en budget som faktiskt kommer att hålla, med allt möjligt skrap och några timmar extrajobb! Hoho, jag är helt exalterad!

.


Kommentarer
Postat av: Mici

Fråga: vad gör du helgen den 9-11 maj? I know it's your birthday, men du ska inte hem till gbg eller?

2008-04-25 @ 11:08:11
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: Mici

Nääee, jag tänkte nämligen ta med mig min älskling och besöka den eminenta staden Kalmar! Vi kan behöva en helg away, och du kan behöva lite trevlig sällskap tänkte jag =) i så fall skulle vi komma på fredag eftermiddag och åka på söndag morgon.

2008-04-25 @ 11:24:34
URL: http://micinic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0