Årets LAN osv

Det rätta svaret från föregående inlägg får vara öppet. Så får ni se om jag snart börjar få putande mage....

Första veckan på Ekonomijournalistiken är nu över och detta har hittills firats med LAN och födelsedagskalas. Ja, tio lanare på 20 kvadrat är värt. Men detta år var jag tillbehörfixare istället för aktiv. Orkade inte släpa med datorn, men sugen blev jag allt när jag väl var där.
image573
Aja, var ju hos Olsson sen som fyllt kvartal. Lagomt tempo för min sega skalle. Cake, tjöt och b-hög i vanlig ordning.
Sen tillbaka till lanet och spelade synt i X antal timmar. Kl 04.00 spatserar Nils genom rummet med eftertänksam blick, händerna på ryggen och utvärderar sin dag. Få stunder ser man honom såhär lycklig.
Kanske sitter de där än... vi är ju lediga på måndag som sagt.

/403

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0