1:a april

Frågesport: Vilken del av mitt blogginlägg är ett aprilskämt?

Jag råkade somna när jag skulle ut i fredags. Sju timmar senare, kl 02.00 vaknade jag och sade: "Hoppsan..."
Blev ändå lite kalas när jag fick samtal, sällskap till Shell och några timmars musik och Galenskaparna med Black Attack.

Igår var jag med kollektivet och sa upp mitt kontrakt på lägenheten. Har inte hittat någon ny så jag känner att det var ett smart drag.
När vi var där, på KalmarBo:s kontor allstå, så snodde vi hela deras godisskål.

Jag är gravid. Ensamstående och tänker behålla det

Han som är VD för Ge-Kås är rik

Lördag blev ändlöst letande efter ett stämt piano.
Och en regelrätt Kårkväll där partajarna fick beskåda tre gals med the moves.

Årets första grillkväll är avklarad.


/401

Kommentarer
Postat av: anja

att somna oplanerat låter mer som den elin jag känner än hon som är gravid och ensamstående. dels för att du har sjuk dygnsrytm och dels för att du aldrig kommer bli ensamstående eftersom ingen skulle vilja lämna en så go tjej som dig! jag skulle heller inte bli als förvånad om du snott en hel godisskål av dem som ska hjälpa dig att hitta lägenhet och att du sagt upp kontraktet på din lägenhet låter precis som du eftersom du säkerligen vill ha lite spänning i tillvaron. plus att du har en FORMIDABEL plan för hemlöshet. alltså, sammanfattningsvis så är du inte gravid och ensamstående detta var alltså aprilskämtet! ha en bra onsdag! pusspuss

2008-04-02 @ 12:36:36
URL: http://anjavanja.blogg.se
Postat av: Mici

Kunde inte sagt det bättre själv! Håller helt med Anja här ovan, tror inte du är gravid men definitivt att du inte har någonstans att bo, att du somnar lätt och att du redan har grillat.
Typiskt Elin.

2008-04-02 @ 16:43:47
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: sofia flach

kamera kent sa oxå att han skulle ha barn...eller inte han, men hans fru. :D hihi

2008-04-06 @ 21:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0