Tungt

Turkossittning igår...kul var det men nollorna var inte lika på som vi var förra året. Kan ha varit på grund av den vilda Sjösjukekvällen i torsdags. Den var det röj på även om den med var lugnare än våran karaeokekväll förra året, beror mycket på att Sjösjukan har nya och ostadigare bord kanske? :)  Igår var ändå riktigt kul, med turkost så långt ögat såg (till andra sidan rummet). Jag fick ha en halsduk på huvet ("va bra du passar i den där strumpan ändå..." detta sades med stor säkerhet på fullt allvar)
Om tjugo minuter ska jag ner till centralen och åka till Växjö. Jag är så otroligt trött. Ni som är kvar här och klagar på att vara vid kåren kl nio.. släng er i väggen. Jag tror jag kommer somna på utbildningen. Men kanske får sömn inatt iaf. Sjuk är jag med... det är höst ute nu. Riktigtriktigt kallt. Vart tog du vägen sommaren?

Hej me er. När jag kommer tilbaka imorgon kväll har vi en inneboende! Kul. Ska tydligen bo tre tjejer här över helgen med och åka på söndag. Hm. Fullt med folk, med Emlias pojkvän här dessutom.
Kan inte koncentrera mig på skriva nu så det är säkert ganska omotiverade fel häri, men nu får jag dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0