och lite radio

Nu har [poåskrijäz] haft premiär!
Världssuccé.
Lyssnarrekord och nobelpris.
Å andra sidan kanske inte.
He, det började kanske inte så himla bra men vad förväntar man sig? Nästa gång har vi kört in oss och glömmer inga reglar, har musik inlagt och har lagt upp jinglarna innan vi ska använda dem. Menmen, kvalitén kommer att bli bättre men jag tror ändå vi är topp två i radio shore (tillsammans med OxhagenKikkers).

Vad har hänt i helgen då? Inte så otroligt mycket. Fredagen har jag kanske skrivit om redan.. skulle till mackan men blev sugen på tacos istället. Taha.
I lördags sov jag tusen timmar på dagen efter spinningen. Sen skulle jag iväg till Anastasia men hittade inte mina nycklar. Så det blev springa-runt-i-lägenheten-och-inte-fatta-något-förfest istället i någon timma eller två. Tillslut fick jag ge upp. Lämnade dörren öppen eftersom dörren till trapphuset ändå är låst... svårt att komma in sen bara. Det fick bli direkt till Palace. Massa folk, massa nytt, liveband, schlager/funk/rockbar osv osv. Blev lite mycket folk tillslut bara. Svårt att hitta alla man kände. Men dit går man nog fler gånger iår nu när the workers emigrerat dit och allt. Och snart kommer Slagsmålsklubben dit, hurra!

Pannkakor i söndags! Woho, det blev av! Första gången vi sa att det var pannkaksdags var första onsdagen på nollnigen. Haha. Ge aldrig upp säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0